събота, 16 юни 2012 г.

Писна ми

Писна ми да спазвам правилата,
да се видя от решенията на други.
Не мога ли сам да играя играта?
Майната им на лъжливите думи.

Писна ми да казвам: " ти си прав" ,
а всъщност да знам колко си далече,
за всеки философ подарявам един курав...
Писна ми да слушам теориите ви вече.

Писна ми да правя сметка на парите,
да подбирам какво да взема.
А в същото време гъзарите с колите
надули са до дупка Галена.

Писна ми да гледам костюмирани разбирачи,
които да ме водят към бъдеще по-добро.
Те всички за долни свирачи,
макар и да се носят с марково белъо.

Писна ми от интриги, от приятели,
дето при нужда те заебават.
Нека си намерят други слушатели
и с глупостите си да не ме занимават.

Писна ми от болката в този свят,
от затъпяването на днешните деца.
Детството им превърнало се е в ад,
където само във фейсбук виждат своите лица.

Писна ми да чакам промяна,
тя няма да дойде с думи и протести.
Тя ще дойде с новата, бодра смяна
на подлизурковците известни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар